Leveringsvoorwaarden en algemene voorwaarden Resilience+

Voor de open inschrijvingen aan een Resilience+ coöperatie bijeenkomst zijn leveringsvoorwaarden van toepassing.

Download de Resilience+ Coöperatie leveringsvoorwaarden

Na uw inschrijving via het inschrijfformulier ontvangt een bevestiging per mail van uw inschrijving, deze wordt automatisch verzonden. Heeft u niets ontvangen? Kijk even in de spamfilter of neem contact met ons op.

M.b.t. annuleren

  • Annulering kan uitsluitend schriftelijk of per mail en is mogelijk tot 21 dagen voor aanvang van de bijeenkomst. Hierna bent u het gehele inschrijfgeld verschuldigd.
  • U kunt wel een vervanger sturen.
  • Alle eventuele invorderingskosten komen geheel voor rekening van de inschrijver.

Heeft u vragen? Vul onderstaande formulier in.

De algemene voorwaarden die gelden voor Resilience+ kunt u hier downloaden.

Heeft u vragen of zijn er onduidelijkheden, gebruik onderstaande formulier.

{rsform 8}

 

TOP