Leveringsvoorwaarden en algemene voorwaarden Resilience+

Voor de open inschrijvingen aan een Resilience+ coöperatie bijeenkomst zijn leveringsvoorwaarden van toepassing.

Download de Resilience+ Coöperatie leveringsvoorwaarden

Na uw inschrijving via het inschrijfformulier ontvangt een bevestiging per mail van uw inschrijving, deze wordt automatisch verzonden. Heeft u niets ontvangen? Kijk even in de spamfilter of neem contact met ons op.

M.b.t. annuleren

  • Annulering kan uitsluitend schriftelijk of per mail en is mogelijk tot 21 dagen voor aanvang van de bijeenkomst. Hierna bent u het gehele inschrijfgeld verschuldigd.
  • U kunt wel een vervanger sturen.
  • Alle eventuele invorderingskosten komen geheel voor rekening van de inschrijver.

Heeft u vragen? Vul onderstaande formulier in.

De algemene voorwaarden die gelden voor Resilience+ kunt u hier downloaden.

Heeft u vragen of zijn er onduidelijkheden, gebruik onderstaande formulier.

Privacyverklaring

Resilience+ verzamelt persoonsgegevens en is daarmee gebonden aan de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Via de privacy verklaring kunt u zien hoe wij met uw gegevens omgaan en wat wij ermee doen. Mocht u hierover vragen en of klachten hebben, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Privacyverklaring hier downloaden

Naam(*)
Vul opnieuw in, nu zonder streepjes of andere leestekens a.u.b..
Organisatie
Vul opnieuw in, nu zonder streepjes of andere leestekens a.u.b..
Email(*)
Please let us know your email address.
Telefoon
Vul opnieuw in, nu zonder streepjes of andere leestekens a.u.b..
Onderwerp(*)
Vul opnieuw in, nu zonder streepjes of andere leestekens a.u.b..
Betreft evenement
Vul opnieuw in, nu zonder streepjes of andere leestekens a.u.b..
Opmerking
Vul opnieuw in, nu zonder streepjes of andere leestekens a.u.b..
Antispam(*) Antispam
Refresh
Invalid Input
Resilience+, Roskamstraat 8, 1381 AM Weesp 06-23002202 Nummer Kamer van Koophandel: 61017671 BTW nummer: NL854167377B IBAN: IBAN NL41INGB0006528352

 

TOP